Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2016

Πρωινό πλούσιο σε αντιοξειδωτικά: Κινόα με μύρτιλλα



Μερικές φορές βιαζόμαστε τόσο να ξεκινήσουμε την ημέρα μας που βάζουμε το πρωινό γεύμα σε δεύτερη μοίρα. Έτσι όμως καταλήγουμε να τρώμε ανθυγιεινές τροφές όλη μέρα. Προσπαθήστε λοιπόν να φροντίσετε τον εαυτό σας και το σώμα σας.


Υλικά (υλικά για 1 μερίδες)
1 φλιτζάνι μαγειρεμένη κινόα
½ φλιτζάνι μύρτιλλα
½ φλιτζάνι γάλα με χαμηλά λιπαρά ή οποιοδήποτε γάλα της αρεσκείας σας (σόγιας, αμυγδάλου, ελαφρύ γάλα καρύδας)
¼ φλιτζάνι καρύδια, ψιλοκομμένα
Λάδι καρύδας (προαιρετικά)
Μέλι (προαιρετικά)


Εκτέλεση


Βάλτε την κινόα στο μπολ. Προσθέστε γάλα, μύρτιλλα και καρύδια.










Προσθέστε μία κουταλιά λάδι καρύδας για έξτρα πλούσια γεύση ή μέλι για γλυκύτητα.










Με αυτή την υγιεινή πρόταση θα τηρήσετε τις αποφάσεις σας για υγιεινή διατροφή και θα μείνετε μακριά από τα ζαχαρένια γλυκίσματα που έχετε την τάση να τσιμπολογάτε κάθε πρωί. Η σωστή διατροφή από το πρωί φαίνεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστούμε. Τα σχόλια σας μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε και να γίνουμε καλύτεροι!