Τρίτη, 23 Αυγούστου 2016

Κερδίστε ένα αντίτυπο Η γιαγιά και ο παππούς μου

 Μετά από πολύ καιρό ήρθε η ώρα να κάνουμε τον πρώτο μας διαγωνισμό. Ένα παιδικό βιβλίο για τους μικρούς μας φίλους. 
Όταν παρέλαβα το παραμύθι κατευθείαν τα παιδιά μου μου ζήτησαν να το περιεργαστούν και μετά το διαβάσαμε μαζί.
Ενα πολύ ωραίο και γλυκό βιβλίο.
Ακόμη και όταν βγαίνουμε έξω θα το πάρουμε μαζί μας, είναι ελαφρύ και μικρο και με πολύ έντονη εικονογράφηση. 




Tι θυμάστε εσείς από τα παιδικά σας χρόνια; Ανεμελιά , παιχνίδι μέχρι αργά το βράδυ και τους παππούδες και τις γιαγιάδες να μας καλύπτουν κρυφά από τους γονείς για τις σκανταλιές. 
Το παιδικό βιβλίο μιλάει για τη γιαγιά και τον παππού. Εμένα με αξίωσε ο Θεός να ζήσω μαζί τους τα παιδικά μου χρόνια και θυμάμαι ωραίες στιγμές μαζί τους.







                             

H γιαγιά μου… με περιμένει, όταν πάω να τη δω, μ’ ανοιχτή την αγκαλιά της, κι εγώ σφίγγω τα χέρια στον λαιμό της και μυρίζω τα μαλλιά της. 
 περισσότερες πληροφορίες Του βιβλιου  πατήστε εδώ



Διαγωνισμός

οι εκδόσεις Ψυχογιός σε συνεργασία με το blog μας δίνουν σε ένα τυχερό αναγνώστη ένα αντίτυπο από το βιβλίο Η γιαγιά μου και ο παππούς μου.

Για να πάρετε μέρος πρέπει να αφήσετε ένα σχόλιο κάτω από την ανάρτηση με ένα όνομα και ένα email και να κάνετε like στη σελίδα των εκδόσεων που τους ευχαριστούμε για την δωροθεσια

Αν θελετε κάντε και δημοσια κοινοποιηση τον διαγωνισμο πατωντας το παρακατω συνδεσμο εδώ ή εδώ
 Ομως αν θέλετε να δείτε και άλλες προτάσεις μπορείτε να μπείτε στο site και να δείτε και τις καινούργιες κυκλοφορίες





λήξη διαγωνισμού 30 Αυγούστου

σας  εύχομαι καλή επιτυχία




ληξη διαγωνισμου

Νικητης ειναι ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΡΑΤΖΙΟς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστούμε. Τα σχόλια σας μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε και να γίνουμε καλύτεροι!